Mijn bezoekhistorie wordt niet weergegeven op Mijn Cineville

Als je bezoekgeschiedenis niet goed wordt weergegeven, dan kan je in je Mijn Cineville-account je Cinevillepas ontkoppelen en daarna opnieuw koppelen – op deze manier wordt je bezoekgeschiedenis opnieuw geïmporteerd.

Als je bezoekgeschiedenis na opnieuw koppelen van je pas nog steeds niet compleet is, of er staan films tussen die je zekerweten niet hebt bezocht met je Cinevillepas (of niet zelf hebt aangevinkt als ‘heb ik gezien’ op onze website), dan komt dit doordat een filmtheater per ongeluk een verkeerde film heeft geselecteerd tijdens een van jouw bezoeken. We doen ons best om je bezoekgeschiedenis zo compleet en precies mogelijk te houden, maar dit kan helaas gebeuren.

Om je bezoekgeschiedenis te kunnen zien in Mijn Cineville, moet je account gekoppeld zijn aan je Cinevillepas. Hoe je een Mijn Cineville-account aanmaakt en je Cinevillepas koppelt lees je hier.