Mijn bezoekhistorie wordt niet weergegeven op Mijn Cineville.
Om je bezoekgeschiedenis te kunnen zien in Mijn Cineville, moet je account gekoppeld zijn aan je Cinevillepas.
Als je bezoekgeschiedenis niet goed wordt weergegeven, dan kan je in je Mijn Cineville-account je Cinevillepas ontkoppelen en daarna opnieuw koppelen – op deze manier wordt je bezoekgeschiedenis opnieuw geïmporteerd. Hoe je een Mijn Cineville-account aanmaakt en je Cinevillepas koppelt lees je hier.
Als je bezoekgeschiedenis na opnieuw koppelen van je pas nog steeds niet compleet is, of er staan films tussen die je zeker weten niet hebt bezocht met je Cinevillepas (of niet zelf hebt aangevinkt als ‘heb ik gezien’ op onze website), dan komt dit doordat een filmtheater per ongeluk een verkeerde film heeft geselecteerd tijdens een van jouw bezoeken. We doen ons best om je bezoekgeschiedenis zo compleet en precies mogelijk te houden, maar dit kan helaas gebeuren.
Wil je graag dat je bezoekhistorie weer klopt, dan kun je een film makkelijk toevoegen of verwijderen: je kunt dan in de zoekbalk rechts bovenin je filmtitel invoeren. Klik in de kolom op het knopje rechtsonderin, waar staat 'heb ik gezien'. Vink je de film aan, dan verschijnt hij in je bezoekhistorie. Ook staat in je bezoekhistorie naast elke filmtitel een prullenbakje. Klik je hierop, dan verdwijnt de film uit je bezoekhistorie.