Hoe koppel ik mijn pas aan Mijn Cineville-account?

Ik heb al een Mijn Cineville-account
Heb je al een account? Dan kun je vanuit je huidige Mijn Cineville-account je Cinevillepas koppelen. Log in, en ga in je account naar 'Mijn Cinevillepas'. Vul hier je geboortedatum en pasnummer in (de cijfercode onder de barcode op je Cinevillepas) en klik op 'Koppel account'. Klaar is kees!

Ik heb nog geen Mijn Cineville-account
Nog geen account? Lees hier hoe je er eentje maakt.

Help! Het lukt niet!

  • Ik krijg de melding dat mijn pasnummer of geboortedatum niet klopt.

Je kunt je pasnummer invullen met of zonder CP$ ervoor. Let op: de $ is een dollarteken. Klopt het pasnummer dat je hebt ingevuld? Wellicht staat jouw geboortedatum niet juist in ons systeem. Als je je geboortedatum naar klantenservice@cineville.nl mailt, dan passen we het zo snel mogelijk voor je aan.

  • Ik heb de stappen om te koppelen doorlopen, maar zie de pas niet staan bij 'Mijn Cinevillepas'.

Zie je jouw Cinevillepas nog niet terug in je account? Dan moet je wellicht nog op de link klikken die je ontvangen hebt op het door jou opgegeven e-mailadres. Klik op de link in onze mail om de koppeling van je Cinevillepas aan je account te bevestigen. Als je deze e-mail niet terug kunt vinden, log dan in op je account en klik op "Opnieuw versturen" in de notificatie in je account.

  • Ik heb nog geen account en klik bij het aanmaken daarvan op 'Koppel mijn Cinevillepas', maar mijn e-mailadres wordt niet herkend.

De directe koppeling van je Cinevillepas is alleen mogelijk als je een account aanmaakt met het e-mailadres dat bij ons bekend is. Krijg je de melding dat er geen Cinevillepas bestaat met jouw e-mailadres? Dan komt je e-mailadres niet overeen met het e-mailadres in ons systeem.